Information & facts

FAQ

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Die zou u automatisch moeten ontvangen, anders is de order niet goed ingegeven.
 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Wachtwoord vergeten, mocht dit niet lukken dan kan ik een nieuwe registratie aanmelden via onze afdeling IT. U krijgt dan een link en kunt opnieuw een wachtwoord ingeven.
 

Moet ik een account hebben om te bestellen.

Ja, u zal eerst een account moeten aanmaken als u een bestelling wilt plaatsen. Dit houdt in een mailadres en een wachtwoord, mocht dat niet lukken mag u contact met ons opnemen.
 

Moet ik klant zijn om via jullie website te kunnen bestellen?

Ja, u kunt een bestelling plaatsen als u al klant bent van ons. En u bent automatisch klant bij ons als u producten heeft besteld.
 

Waarom kan ik geen prijzen zien van de producten?

Dat klopt, wij willen als firma onze materialen persoonlijk komen laten zien, om u de kwaliteiten te laten zien, dan begrijpt u onze prijzen ook.

Vragen of opmerkingen?

Onze medewerkers helpen u graag verder.

MExT Belgium nv

Industrieweg 1
8800 Roeselare
België

info@mext.be

  • Tel. (051) 24 67 73
  • Fax (051) 24 43 59

MExT Netherlands B.V.

Maidstone 52
5026 SK Tilburg
Nederland

info@mext.nl

  • Tel. (013) 462 57 00
  • Fax (013) 462 57 01

MExT Germany GmbH

Schönscheidtstraße 50
45307 Essen
Deutschland

info@mext.de

  • Tel. (0201) 18526-0
  • Fax (0201) 18526-11